Nieuws

Webshop

Handige links
Inloggen

Agenda
31-8 
Startdag JJ en Jeugd
1-9 
Viking Jarl Toernooi
11-9 
WK Knotshockey
18-9 
Lions vergadering
12-10 
Oktoberfest
16-10 
Lions vergadering
23-10 
JJ Vriendjestraining
Hele agenda
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast
Nieuwsoverzicht
HOCKEYTECHNISCHE COMMISSIE

16-7-2024
Save the date: Bitjes hapdagen TopOrtho Driebergen!
 

Zet het vast in je agenda.

27 en 28 augustus van 16.30-18.00 uur.

Op beide dagen kun je jezelf of je kind aanmelden om te happen via een link.

Nadere informatie volgt in de week van 5 augustus.

Groet, Jerry
 

16-7-2024
Het VOORLOPIGE trainingsschema van 2024-2025 staat op de site.
 

Op maandag 26 augustus starten de trainingen weer voor de 11-tallen. De Jongste Jeugd start woensdag 28 augustus, Keeperstrainingen starten op dinsdag 3 september en Hockeyklas, Kabouters starten op woensdag 4 september  

 
BESTUUR

6-7-2024
Kleine aanpassing in evenementenkalender '24-'25
 


In de onlangs gepubliceerde evenementenkalender zijn een paar kleine wijzigingen in datum aangebracht:

De vriendjestrainingen JJ zijn nu op:
> 23 oktober
> 27 november
> 20 februari
> 16 april
> juni (exacte datum = laatste trainingsdag)

Het Glow in the Dark event + Oud & Nieuw borrel is op:
> zaterdag 28 december

De aangepaste kalender staat in LISA.

Vragen
Na het publiceren van de kalender zijn er een aantal vragen binnengekomen. Met name van leden die nog nooit een evenement hebben georganiseerd. Uiteraard beseffen wij ons dat en hebben wij daar rekening mee gehouden. In de mail is aangegeven dat wij vanuit het bestuur de events ruim vantevoren opstarten. Hierbij zal het idee van het event worden gedeeld en worden de verwachtingen aangegeven. Uiteraard helpen wij waar dat nodig is in de voorbereiding.

Startdag JJ en Jeugd zaterdag 31 augustus
Dit is het eerste evenement op de kalender en gelukkig hebben de Lijncoördinatoren JJ al heel veel voorbereid, waarvoor veel dank. 

De teams die gepland staan voor dit evenement kunnen hun bijdrage leveren in de voorbereiding, maar zeker op de dag zelf. Die geplande teams gaan wij daar zeker mee helpen. Hier volgt, hopelijk voor de vakanties, nog communicatie over.

Mocht je desondanks toch nog vragen hebben of iets willen aangeven, mail dan gerust naar [email protected].

Groet,
Jerry
 

4-7-2024
Concept notulen ALV 24 juni 2024
 
Beste leden,

De concept notulen van de ALV d.d. 24 juni 2024 zijn nu te vinden in LISA onder Club > Documenten > Algemene Vergadering.

LET OP! 
In de notulen wordt onder punt 6 de nieuwe opzet evenementen en de inzet van vrijwilligers vermeld. Dit wordt in een hierna volgend bericht geïntroduceerd. Graag extra aandacht hiervoor!

Groet,
Bestuur Dorsteti

 

4-7-2024
EVENEMENTENKALENDER seizoen '24-'25
 

Nieuwe opzet evenementen organisatie en vrijwilligers

Beste leden,

De zomer is aanstaande, maar dat wil niet zeggen dat wij als bestuur stil zitten. Wij kijken heel graag naar volgend seizoen. Tijdens de ALV op 24 juni hebben wij, naast een update van de strategie, een nieuwe opzet geïntroduceerd m.b.t. de invulling van de bardiensten en de evenementen organisatie. Afgelopen jaar moest helaas noodgedwongen het clubhuis een aantal keer dicht. Daarnaast zijn er minder evenementen georganiseerd dan voorgaande jaren. Dat vinden wij erg spijtig. Het ontbrak simpelweg aan "handjes” om een en ander te organiseren.

Omdat wij als bestuur ledenwerving en ledenbehoud als voornaamste speerpunten zien, willen wij dit voor komend seizoen anders doen. Vanuit het strategisch plan is het thema "Iedereen doet mee”hierin leidend. Het klopt dat wij allemaal een erg druk leven hebben. Sociaal, werk ensamen een vereniging runnen. Maar als wij allemaal iets doen, dan valt het in de praktijk qua tijd best mee. Vandaar dit noodzakelijke plan. Veranderen wij niets, dan gebeurt er niets. Pakt iedereen een stukje initiatief, dan heeft dit direct impact op het clubgevoel en gaan wij als club vooruit.

Wat houdt het plan in?

1.Evenementen organisatie

De basis is dat elk evenement wordt toegewezen aan één of meerdere teams. Dit team, spelers en/of ouders, gaat dit evenement organiseren. Uiteraard staat het bestuur (Communicatie & Evenementen) klaar om te helpen.

Bovendien communiceren wij de hele kalender voor het hele seizoen. Hiermee kunnen alle events in ieders agenda geplaatst worden en is er een lange voorbereidingstijd. Het belangrijkste is dat er geen eventcommissie nodig is, want vele handen maken licht werk. Bovendien hoef je als lid/ouder hooguit 1 of 2 dagen tijd vrij te maken. Kortom:

- Wij communiceren hierbij een event kalender voor het  seizoen aug ’24–jun ’25

- Hierdoor kunnen data in agenda’s gezet worden, duidelijke en lange organisatietijd

- Elk event (dus ook de individuele team events, als Kerstdiner, etc.) wordt aangemeld via [email protected]. Hierdoor kunnen zaken afgestemd worden, wordt mogelijke overlap voorkomen en kan er geholpen worden in de organisatie

- Elk team organiseert 1 event gedurende het seizoen

- Elk team (JJ, Jeugd en Senioren) heeft een potentieel van 25-40 personen

- Het organiserende team levert barvrijwilligers voor het betreffende evenement

- Elke organisatie levert een "Coördinator” aan die de communicatie met bestuur verzorgd

- Het bestuur is beschikbaar voor draaiboek, advies, communicatie en coördinatie en zal bij het eerste overleg aanwezig zijn om het event op te starten

Voordelen:

- Met deze opzet geen eventcommissie nodig en iedereen hoeft maar 1 event te organiseren (meer mag altijd😊)

-Gegarandeerde events, organisatie en een groot potentieel (spelers en/of ouders), vele handen maken licht werk en scheelt veel tijd

- Duidelijkheid over wanneer er iets verwacht wordt van de leden (en ouders)

- Er is altijd een team van barvrijwilligers

- Meer betrokkenheid en binding

- Ledenwerving en ledenbehoud wordt structureel gestimuleerd

2. Bardiensten

Daarnaast vragen wij elk team om de barbezetting te verzorgen tijdens het event. Zij zullen worden bijgestaan door een barhoofd. Kortom:

- Elk team levert gedurende het evenement voldoende barvrijwilligers. Voor het juiste aantal mag altijd advies aan Bestuur gevraagd worden

- De barvrijwilligers worden begeleid door bestaande barhoofden tijdens het event

- Geplande events zijn hiermee ook voorzien van barhoofden, zie organisatie events

Voordelen:

- Clubhuis kan altijd open tijdens een event

- Er is voldoende bezetting

Lijncoördinatoren, teammanagers en coaches zullen benaderd worden m.b.t. hun event. Om het te doen slagen is de inzet van elk gepland team noodzakelijk, maar wij vertrouwen op ieders inzet. Met deze strategie gaan wij samen de club een fantastisch seizoen laten beleven, daar zijn wij van overtuigd.

In de bijlage vind je de evenementenkalender. Deze is ook te vinden in LISA onder Club > Documenten > Evenementen. Op dezelfde plek staat ook het template draaiboek.

Heb je zelf ideeën, suggesties of tips hoe wij het als club op allerlei vlakken beter kunnen doen, laat dit dan gerust weten via [email protected].

Op naar een mooi seizoen ’24-’25!

Groet namens bestuur,

Jerry

Communicatie en Evenementen

 


Hoofdsponsor









Sponsoren